Nasi nauczyciele rozpoczęli marzec od szkolenia z Myślenia Krytycznego. Zastanawiali się, jak i czy przekonania oraz wartości, które nieodłącznie towarzyszą ludzkiemu życiu, wpływają na proces edukacyjny.

Zajęcia były zatem wypełnione twórczym myśleniem, kwestionowaniem różnych założeń i rozpoznawaniem emocji wszystkich uczestników procesu edukacyjnego (uczniów, rodziców i samych siebie).

Wiemy, że zmiany są konieczne, chcemy zatem się zmieniać dla naszych wspólnych korzyści. Jak stwierdziła Mandy Hale: „Zmiana może być przerażająca, ale wiesz, co jest jeszcze straszniejsze? Pozwolić, żeby strach powstrzymał cię przed wzrostem, rozwojem i postępem”.

Oprac. Magdalena Dobroskok

MYŚLENIE KRYTYCZNE

MYŚLENIE KRYTYCZNE

MYŚLENIE KRYTYCZNE

MYŚLENIE KRYTYCZNE

MYŚLENIE KRYTYCZNE

MYŚLENIE KRYTYCZNE

MYŚLENIE KRYTYCZNE

MYŚLENIE KRYTYCZNE

Opublikował: Piotr Błażejczyk