Serdecznie zapraszamy i gorąco zachęcamy wszystkich do głosowania na nasz szkolny projekt historyczno-fotograficzny (i grant na jego realizację!) w ramach konkursu organizowanego przez portal projektzklasa.pl.

LINK DO NASZEGO PROJEKTU: https://projektzklasa.pl/component/projektzklasa8/projekty/pokaz/2025.html

WARUNKI GŁOSOWANIA

I. Głosowanie internetowe rozpoczyna się 4 grudnia 2017 r. i trwa do 14 grudnia 2017 r. do północy (23:59).

II. W głosowaniu biorą udział tylko te projekty, których Opiekunowie wyrazili taką chęć w formularzu zgłaszającym projekt.

III. Celem głosowania internetowego jest wyłonienie spośród wszystkich prac konkursowych, zgłoszonych do głosowania internetowego w VIII edycji Konkursu, dziesięciu prac konkursowych - po pięć z każdej kategorii wiekowej - które uzyskają największą liczbę głosów.

IV. Głosowanie odbędzie się za pomocą aplikacji uruchomionej przez Organizatora i umieszczonej na stronie konkursu www.projektzklasa.pl w dniu rozpoczęcia głosowania.

V. Każda z dziesięciu wybranych w głosowaniu internetowym prac konkursowych otrzyma, zgodnie z regulaminem konkursu „Projekt z klasą": VIII edycja, nagrodę - grant pieniężny w wysokości 1000,00 zł (tysiąc złotych).

ZASADY GŁOSOWANIA

W głosowaniu internetowym może wziąć udział Uczestnik, który przed oddaniem pierwszego głosu:
● wejdzie na stronę konkursu: www.projektzklasa.pl,
● kliknie przycisk „Głosuj" przy wybranej przez siebie pracy konkursowej,
● wypełni wyświetlony formularz głosowania, podając imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, oraz prawidłowo wpisze wyświetlające się hasło internetowe we wskazane pole,
● aktywuje link, który zostanie automatycznie wysłany na adres e-mail Uczestnika,
● zaakceptuje Regulamin głosowania oraz wyrazi zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Organizatora w celu niezbędnym do przeprowadzenia głosowania zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.).

A zatem... Głosujemy! I udostępniamy tę informację!